سفارش تبلیغ
صبا ویژن





حرف های عاشقانه دو عاشق(زیبا و احساسی)

  • نویسنده: ملیکا
  • تاریخ: یکشنبه 92/4/23
  • زمان: یکشنبه 92/4/23
پسر : ضعیفـہ دلمون برات تنگ شده بود " اومدیم زیارتت کنیم!
دختر:تو باز گفتے ضعیفـہ ؟
پسر:خب منزل بگم چطوره ؟
دختر:وااااے از دست تو !!
پسر:باشـہ باشـہ ویکتوریا خوبـہ ؟
دختر:اه اصلا باهات قهرم!!
پسر:باشـہ بابا " تو عزیز منے خوب شد؟ آشتے؟
دختر:آشتے " راستے گفتے دلت چے شده؟؟
پسر:دلم!؟ آها از دیشب تا حالا یکم پیچ میده!!
دختر:واقعا ?ـہ!
پسر:خب چیـہ ؟ نمیگم مریضم اصلا " خوبـہ ؟
دختر:لوووووس!!
پسر:اے بابا ضعیفـہ اگـہ اینبار قهر کنے نازکش ندارے ها!!
دختر:بازم گفت ایـن کلمه رو. . .!!
پسر:خب تقصیر خودتـہ میدونے اونایے رو کـہ دوست دارم اذیت میکنم "
هے نقطه ضعف میدے دستم.
دختر:مـن از دست تو چیکار کنم؟؟
پسر:شکر خدا . . .! دلم پیچ میخورد چون تو تب و تاب ملاقات تو بودم " لیلے قرن 21 مـن
دختر:چـہ دل قشنگے دارے تو چقد بـہ سادگے دلت حسودیم میشـہ
پسر:صفاے وجودت خانومم.
دختر:میدونے دلم تنگـہ براے اون همـہ پیاده روے هامون؟
براے سرک کشیدن تو مغازه کتاب فروشے و ورق زد کتابها " براے بوے کاغذ
براے شونـہ بـہ شونـہ باهات راه رفتنو دید?? نگاه حسرت بار بقیـہ " آخـہ هیچ زنے مردے مثل مـن نداره.
پسر:میدونم میدونم منم دلم تنگـہ " براے دیدن آسمون تـــو چشماے تـُـ ،
براے بستنیهاے شاتوتے کـہ با هم میخوردیم
براے خونـہ اے کـہ توے خیال ساختـہ بودیم و مـن مردش بودم
دختر: یادتـہ همیشـہ بـہ من میگفتے خاتون؟
پسر:آره یادمـہ آخـہ تو منو یاد دخترهاے ابرو کمون قجرے مینداختے !!
دختر : ولے مـنـہ بور بودم
پسر : باشـہ فرقے نمیکنـہ .
دختر : آخ چـہ روزهایے بود دلم براے دستاے مردونت کـہ تو دستام گره میخورد تنگ شده مجنون مـن...
پسر:. . .
دختر:چت شد؟ چرا چیزے نمیگے ؟
پسر:. . .
دختر:نگاه کن ببینم. . .!منو نگاه کن.
پسر : . . .
دختر : الهے بمیرم چشات چرا نمناک شده ؟ الهے فدات بشم .
پسر : خدا نکنـہ ( هق هق گریـہ )
دختر:چرا گریه میکنے؟!
پسر:چرا نکنم هــــآ ؟
دختر: مـن دوست ندارم مرد من گریـہ کنـہ .. جلوے ایـن همـہ" آدم بخند دیگـہ بخند زود باش
پسر:وقتے دستاتو کم دارم چطور بخندم کیے اشکامو کنار بزنـہ کـہ گریـہ نکنم؟
دختر: اگـہ گریـہ کنے منم گریـہ میکنما!!!




اخرین مطالب

کد لیست آخرین مطالب پارسی بلاگ